HowCarmaWorksHero

La MERIDIAN Ocazie achiziția unei mașini este un proces ușor.

Facem procesul de finanțarea transparent

  • detine controlul
    Dețineți controlul

    Analizați oferta și luați decizia

  • 7_Day_Return_Gurantee
    Fără angajament

    Costuri zero în cazul anulării

  • Credit_check
    Proces rapid

    Evaluarea finantarii un proces rapid

Obțineți o simulare a ratei în cazul aplicării pentru finanțare, înainte de a începe procesul de achiziție

Ați găsit mașina de vis? Sau preferați să știți care este finanțarea maximă pe care o puteți obține? O simulare inițială este o modalitate excelentă de a face pasul următor.

Obțineți o estimare
financing card

Iată cum lucrăm

sunati pt cotatie

Sunați pentru o cotație personalizată

Sunați-ne la 0374.496.040 iar consultanții noștri vă vor pune câteva întrebări astfel încât să primiți o ofertă personalizată pentru mașina selectată.

completati cererea

Completați cererea de finanțare

Consultanții noștri vă vor ghida în procesul de aplicare. Veți primi un raspuns în maxim 48 h.

semnati contractele

Semnați documentele de finanțare

Odată ce cererea dvs. este aprobată, puteți să semnați contractul de finanțare. Consultanții noștri sunt disponibili pentru a vă oferi asistență dacă aveți nevoie de ajutor.

gata pt livrare

Gata pentru predarea mașinii

Odată ce documentele semnate de dvs. sunt validate iar documentele suplimentare sunt verificate vă vom pregăti mașina pentru predare.

browse more cars
Vă puteți permite o mașină mai bună decât credeați

Întrebări frecvente despre finanțare

Care va fi rata lunară pe care trebuie să o plătesc?

În timpul procesului de evaluare, partenerul nostru MERIDIAN Leasing vă va oferi rate personalizate care se bazează pe situația dumneavoastră personală și pe detaliile împrumutului propus (avans, durata finanțării, vechimea vehiculului etc.). Avansul minim este de doar 15% din valoarea mașinii pe care doriți să o cumpărați iar perioada de finanțare poate ajunge până la 60 de luni.

Pot să plătesc un avans mai mare?

Da. Puteți să vă optimizați finanțarea, astfel încât rata lunară să nu reprezinte un disconfort Sunteți liber să plătiți un avans după placul dvs. Un avans mai mare de 15% reduce rata dobânzii, vă poate îmbunătăți șansele de aprobare și vă poate reduce suma de rambursare.

Ce informații și documente sunt necesare pentru aprobarea finanțării?

Documentele necesare pentru dosarul de analiză PF:
- cerere de finanțare completată;
- copie CI;
- adeverința de venit;

Documentele necesare PFA sunt următoarele:
- cerere de finanțare completată;
- declarația pentru venitul realizat și pentru venitul estimat;
- copie registrul încasări și plăți pe ultimele 6 luni;
- copie CI;
- copie act de înființare PFA;

Documentele necesare PJ:
- cerere de finanțare completată;
- copie CUI;
- copie act constitutiv;
- copii CI asociați;
- ultimul bilanț contabil anual, împreună cu balanțele de verificare;
- ultima balanță închisă an curent;

Dacă am primit aprobarea de finanțare pot să mă răzgândesc?

Da. Aprobările nu sunt obligatorii și, ca atare, sunteți liber să vă răzgândiți după cum credeți de cuviință. Vă rugăm să contactați unul dintre consultanții noștri la 0374.496.040 pentru a discuta.

Pot să rambursez mai devreme finanțarea primită?

Da, puteți să rambursați finanțarea primită după 1 an de contract. Se pot aplica taxe.